Prekių gražinimas

Pirkėjas (fizinis asmuo) turi teisę nenurodydamas priežasties atsisakyti internetu sudarytos sutarties (grąžinti kokybišką prekę) per 14 dienų nuo prekės gavimo dienos, išskyrus CK 6.228 (10) straipsnio 2 dalyje numatytas išimtis.

Gyvūnų maisto, maisto papildų ir vaistų grąžinimo sąlygos

Remiantis CK 6.228 (10) straipsnio 2 dalyje numatytomis išimtimis, gyvūnų, papildų ir vaistų  kurių aprašymuose numatytos specialios laikymo ir transportavimo sąlygos, taip pat jei jų pakuotės pradarytos grąžinti negalima.

Maistą, papildus, vaistus su pradaryta pakuote grąžinti galima, tik tuo atveju, kai pakuočių viduje pastebimi akivaizdūs jusliniai prekės kokybės pakitimai. Šiuo atveju dėl produkto kokybės kontrolės  būtina susisiekti su pardavėju tel. +37065283256 ir apie tai informuoti.

Prekių grąžinimo tvarka

Apie prekių grąžinimą, prašome informuokite telefonu +37065283256, mes Jums atsiūsime prekių gražinimo formą ir, sutarsime dėl patogaus prekių grąžinimo, sukeitimo ir kitų sąlygų.

Pirkėjas grąžinamas prekes turi pristatyti  adresu: Rietavo 11a, Kaunas, LT- 48256

Už prekes sumokėta suma bus grąžinama per 10 d. nuo prekių gražinimo dienos į kliento nurodytą banko sąskaitą.

Grąžinant kokybiškas prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, kurioje ir buvo gauta siunta

prekė turi būti nepanaudota ir Pirkėjo nesugadinta;

prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.)

grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;

Grąžinant kokybišką prekę, už jos grąžinimą ir grąžinimo išlaidas atsakingas pats pirkėjas

Pirkėjas grąžindamas prekes nemoka už siuntimo/pristatymo išlaidas tik tuo atveju, kai prekės yra grąžinamos dėl pardavėjo kaltės ( atsiųsta ne ta prekė, brokuota prekė), šiuo atveju yra ir neterminuotas grąžinimo/sukeitimo laikas.

 

Pasirašydami prekės priėmimo-perdavimo dokumentą, Jūs patvirtinate, jog prekė yra tinkama, nėra transportavimo ar kitokių mechaninių pažeidimų. Todėl kiekvieną kartą priimdami iš kurjerio prekes, apžiūrėkite, ar pakuotė nepažeista transportavimo metu, ar nesimato kitokių mechaninių ar Jums įtartinų pažeidimų. Esant prekės išoriniams pažeidimams, Jūs turite teisę nepriimti iš kurjerio pristatytos siuntinio.

 

Pardavėjo atsakomybė

 

Pirkėjas, manantis, kad buvo pažeistos jo teisės grąžinti prekę, gali  ne vėliau kaip per tris mėnesius nuo pažeidimo dienos raštu kreiptis į Pardavėją ir išdėstyti savo reikalavimus. Pardavėjas privalo ne vėliau kaip per 14 dienų nemokamai išnagrinėti prašymą ir pateikti išsamų motyvuotą rašytinį atsakymą, pagrįstą dokumentais. Jei problemos išspręsti nepavyksta, Pirkėjas turi teisę kreiptis į vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžiantį subjektą

✓ Vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžia Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, buveinės adresas Goštauto g. 12, Vilnius, https://vvtat.lrv.lt/lt/

 

✓ Prašymus ar skundus dėl galimų vartotojų teisių pažeidimų pirkėjas gali pateikti vartotojų ginčų sprendimo platformoje https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=LT